Световноизвестни експерти идват в София, за да споделят опита си с българските компании

Как технологиите променят бизнеса? Какви са предизвикателствата пред медиите в новия онлайн свят и как компаниите достигат до своите клиенти днес? Отговорите на тези и още много актуални въпроси, свързани с дигиталната икономика, ще търсят над 600 специалисти, които се събират в София на 16 февруари за първата Dentsu Digital Camp конференция в България.

По време на еднодневното събитие на една сцена ще се качат специалисти от медия индустрията, най-иновативните собственици на медии и представители на едни от най-големите и прогресивни марки от българския и регионален пазар.

Сред основите лектори на събитието ще са Кей Шимада, глобалeн директор иновации и бизнес развитие в Dentsu Inc., Япония; един от най-атрактивните лектори в Азия и Главен изпълнителен директор на компанията за дигитален криейтив Isobar за Азиатско-тихоокеанския регион и Китай - Джейн Лин Баден; Бартош Малиновски  - вицепрезидент за Централна, Източна Европа, Средния Изток и Северна Африка в Adform; Дорота Биго, търговски мениджър в Google; Николай Иванов, директор дигитален маркетинг за Централна и източна Европа в L’Oreal; изпълнителният директор на една от най-големите компании за създаване на платформи за електронна търговия eCommera – Марк Фагън и др.

Участие в конференцията ще вземат още Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо и Ирина Поррузиан, търговски директор в компанията.

Събитието ще обедини на едно място конференция за споделяне на знания и опит и изложбено пространство, където ще бъдат показани високотехнологични решения с реално приложение в медия индустрията, някои от които достъпни и на българския пазар. Участниците в събитието ще могат лично да изпробват и сами да разберат възможностите, които предлагат технологиите от „Интернет на нещата“ и колко лесно приспособими са те за създаване на емоционална връзка с брандовете.

Конференцията ще бъде разделена на кратки динамични слотове, за да дадат възможност на  публиката да влезе в дискусия по различни теми като мултискрийн рекламата, преживяванията на потребителите в многоканална среда, нови медийни модели, иновации и тенденции, които разрушават представите на потребителите за начина, по който консумират медиите.

Повече информация за форума и лекторите може да видите на http://digitalcamp.bg/