Конкурсът на Нова търси човека, който може да донесе промяна за българските деца

„Проектите в ПРОМЯНАТА тази година са изключително интересни. Те са и много по-устойчиви, защото хората започнаха да мислят как един проект да печели пари, за да продължи да се развива”, разкри Ани Салич, посланик на социалната инициатива на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach For Change.

За втора поредна година конкурсът на социалната инициатива на Нова ПРОМЯНАТА 2015 търси човека, който притежава иновативна идея и силна мотивация, за да реализира промяна за българските деца. Тази година ПРОМЯНАТА продължава с повече кандидати от повече населени места.

Фокусът на инициативата е насочен именно към подобряване на живота на децата и младежите. На този етап 27 проекта получават възможността да доразвиват идеите си. Сред тях са такива, свързани с нови технологии, здравословен начин на живот и кариерно ориентиране. Авторите на проектите бяха обучени от Reach for Change и The Business Institute как да направят социалните си организации по-ефективни и успешни.

Пет са финалистите, които ще станат част от „Промяната” и ще получат подкрепа от Нова и Reach For Change. Победителите ще станат ясни в началото на октомври, след провеждане на интервюта с 27-те кандидати от представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach For Change.

Първото издание на ПРОМЯНАТА (2014-2015) показа, че социалното предприемачество има сериозен потенциал за развитие у нас и даде шанс на 5 проекта да демонстрират реални резултати. Големите победители Емилиян Кадийски и Теодор Костадинов вече реализираха идеята си за ИТ център и безплатни курсове за млади програмисти във Враца. Останалите четирима финалисти в първото издание на конкурса също получиха финансиране, менторска подкрепа и обучения, с помощта на които активно работят за подобряване живота на децата в страната.