Над 150 души с увреден слух станаха част от заснемането на иновативен музикален видеоклип

Първото видео на песен с “жестово пеене” в България скоро ще бъде факт благодарение на фондация “Заслушай се” – големият победител във второто издание на ПРОМЯНАТА 2015/2016, най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп и фондация “Промяната”, част от  Reach for change. Над 150 души с увреден слух са част от заснемането на видеоклип към този уникален музикален проект.

“Искаме да отправим послание чрез тази песен, че ние, хората с увреден слух, също можем да бъдем с чуващите и да се наслаждаваме на посланието на песента”, сподели Ашод Дерандонян, председател на фондация “Заслушай се”.

“В световен мащаб има опити за жестово пеене, но в този клип за пръв път имаме жестов танц, чрез който се превежда целия текст на песента”, сподели музикантът Радослав Гергов, който е автор на сингъла.

Песента също се каза “Заслушай се” и е с модерно хип-хоп и поп звучене, което ще могат да усетят и хората с увреден слух. В

Изпълнение на сингъла може да видите във видеото от “На кафе”.

За по-малко от две години след старта си през 2014 г. ПРОМЯНАТА показа, че социалното предприемачество има сериозен потенциал за развитие у нас. През 2015 г. социалните предприемачи, част от първите две издания на ПРОМЯНАТА, благодарение на усилената си работа и желанието си да помогнат на децата в България, достигнаха до 545 български деца и промениха живота им към по-добро. Паралелно с избора на новите проекти от третото издание на конкурса, Нова Броудкастинг Груп и фондация „Промяната” ще продължат да подкрепят и девет от настоящите социални предприемачи в ПРОМЯНАТА и през 2016 г., които са си поставили за цел в рамките на тази година да подобрят живота на повече от 1 000 деца в България.