Петя Терзиева заема позицията директор "Маркетинг и комуникации" в най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България

Поля Александрова поема поста мениджър "Връзки с обществеността" в Нова Броудкастинг Груп. От 1 март 2017 г. тя отговаря за връзките с обществеността, корпоративната и социална отговорност на медийната група.

Поля Александрова има над 20-годишен професионален опит в медиите. Стартира кариерата си през 1993 г. като радио журналист, след което е част от екипа на изданията към БТА. От 2004 до 2017 г. оглавява редакцията на дамското списание Grazia, като в края на този период съчетава задълженията си на главен редактор с тези на Редакционен директор в Атика Ева Медия Груп, издател още на списанията EVA, Forbes, OK!, Joy, Playboy и Esquire. Заедно с екипа си работи и върху маркетинговата и комуникационна стратегия на компанията.

Поля Александрова е магистър по право от Икономически университет, Варна, и има специализации по журналистика и комуникации от New York University (Freedom Forum Journalists-In-Residence Program, 2001) и Green College, University of Oxford (Reuters Foundation Journalism Fellowships Programme, 2002-2003).

След като през май 2016 г. Петя Терзиева се присъедини към екипа на най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България на позиция директор "Комуникации", от края на миналата година тя заема позиция директор "Маркетинг и комуникации". В отговорностите на Терзиева влиза цялостното управление на маркетинговите комуникации, връзките с обществеността, корпоративните и социални дейности на телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп и портфолиото на Нетинфо.