"Като две капки вода" и "Господари на ефира" са изборът на България в понеделник вечер

Пролетният телевизионен сезон на NOVA стартира с изключителен успех. Медията продължава да привлича милионна аудитория и така затвърждава лидерствoто си пред втората по гледаемост телевизия bTV. В понеделник вечер, 6 март, вторият епизод на най-обичаното шоу "Като две капки вода" и епизодът на "Господари на ефира" са категоричният избор на зрителите в България, предпочетени пред ключови за пролетния сезон на втората по гледаемост телевизия bTV проекти. 

"Като две капки вода" не само запазва милионната си аудитория сред всички зрители, но и я увеличава сред активното население 18-49, където делът вече е 40.7%, и сред активното градско население за същата възрастова група, където процентът е – 44.6. Това показва, че зрителите на NOVA на възраст 18-49 от градовете са били два пъти повече от зрителите на bTV по същото време. Лидерството се запазва и сред останалите основни целеви групи, включително всички 4+.


 
"Господари на ефира" също постигат едни от най-високите си резултати досега. Гледаемостта на шоуто е над два пъти по-голяма от тази на втората по гледаемост телевизия bTV при повечето основни целеви групи, а най-трудно достъпните зрители 18-34 г. са били три пъти повече в сравнение с тези на bTV.  

Феновете могат да си припомнят най-добрите моменти от най-обичаното шоу за звездни преобразявания "Като две капки вода" във Vbox7.com канала и на официалната Facebook страница на предаването.

Ключови моменти от "Господари на ефира" и интересни факти и новини може да гледате във Vbox7.com, както и на официалната Facebook страница на предаването