На 25 март започва майсторски клас за дигитален маркетинг, организиран от IAB България

Какво точно е дигитален маркетинг? Как се създава вълнуващо съдържание в социалните мрежи, които всички да искат да споделят? Как да накараме мобилните технологии да работят за нас и клиентите ни и как да измерим успеха на кампаниите си, подобрявайки резултатите?

По темата

IAB България дава отговорите на тези въпроси в специален мастър клас за дигитален маркетинг, който ще продължи четири поредни уикенда и ще включи най-добрите специалисти от дигиталния бранш. Курсът започва на 25 март и в него своя опит ще споделят изпълнителните директори на Нетинфо, OLX.bg, TBI Bank, Foodpanda, Netpeak, Crimtan, Xplora, Innovation Starter и топ мениджъри от още 12 компании, сред които Investor, DDB Sofia, Interactive Share, BGMaps и други.

Майсторският клас е с практическа насоченост и е подходящ за специалисти, които тепърва започват да развиват уменията си в областта на дигиталния маркетинг, а също така и за тези от бранша, които искат да сверят часовниците си за последните тенденции в тази област. В края на курса участниците ще могат да създадат онлайн маркетингова стратегия за налагане на бранд, ще знаят за какво служи лендинг страницата и дали конверсиите са били достатъчни спрямо инвестицията. Мастър класът ще приключи с изпит и сертификат от IAB България.

Курсът може да се гледа и на живо онлайн – за всички, които няма да имат възможност да присъстват на лекциите в София.

Майсторският клас започва на 25 март и ще се проведе в София Тех Парк в стартъп хамбара на Junior Achievement, а записване можете да направите тук.