Новото видео на фондация "Живот със синдром на Даун" показва какво е да пазаруваш в супермаркета с две деца

Влогърите Краси и Силвена, от фондация "Живот със синдром на Даун, споделят поредния забавен момент от живота им като семейство - а именно как преминава едно обикновено посещение на магазин заедно с децата им. Двамата са родители на Крис и малката Микаела, която е със Синдром на Даун. "Живот със Синдром на Даун" са финалисти в последното издание на най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA в партньорство с фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА 2016/2017.

"Винаги е предизвикателство да се пазарува с децата ни, особено като не се задържат в количка и като решат, че магазина за хранителни стоки е най-добрата площадка за игра. Във всички наши клипове има послания, но главното е да вдъхнем кураж и сили на родителите, на които тепърва им се ражда дете със Синдром на Даун и търсят инфор-мация в интернет. Много е важно да видят, че въпреки диагнозата, детето им може да се развива, да ходи, да говори, да се усмихва, да е щастливо. А пазаруването с децата, освен изморително за родителите, е забавно и полезно за децата, защото там Микаела учи много думички, назовавайки продуктите, които купуваме и които вижда, а на Крис са му интересни етикетите и сам изявява желание да прочете, какво пише", споделя май-ката на малката Микаела и Крис - Силвена.

Успяха ли Силвена и Краси да изпълнят поне част от предварителния списък? Гледайте видеото, за да разберете и да споделите за пореден път техните весели емоции.

Всички видеа на проекта "Живот със Синдром на Даун“ може да гледате в техния официален канал във Vbox7.com. За актуална информация следете тяхната Facebook страница.

В момента тече кандидатстването за четвъртото издание на социално отговорната инициатива на NOVA в партньорство с фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА. Всеки с иновативна и работеща идея за по-доброто бъдеще на децата на България може да кан-дидатства до 18 юли с онлайн формуляр на www.nova.bg/promyanata.

Eдин абсолютен победител и четирима финалисти в конкурса ще спечелят финансова и медийна подкрепа, обучения, менторска подкрепа и пофесионални съвети и насоки, както и достъп до мрежа от международни социални предприемачи на Reach for Change.