Каузата получи награда в категорията "Медиите и социалните каузи"

Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност "Златно сърце" на списание Business Lady. Церемонията се състоя на 19 декември.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации. Няколко обществено значими инициативи бяха наградени тази година в категория "Образование, обучение и развитие".

В категория "Медиите и социалните каузи" тази година бяха отличени пет социални инициативи, една от които за "ПРОМЯНАТА" - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с фондация Reach for Change България. 

Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички "златни сърца" в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи. "Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички ‹златни сърца›, които ежедневно творят добро" – допълни г-н Димитров.

"Като заместник-министър зная колко е важна всяка една помощ в труден момент или подкрепа на кауза, идея, мечта; на всяка стъпка, която прави живота ни тук по-добър. Знам колко е важно да се обединяваме в полза на различни социални каузи и за общото благо и каква е ролята на медиите, за да достигне доброто до повече хора, защото доброто е в нас и сред нас" - сподели г-жа Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика.

За доброто настроение на гостите се погрижиха талантливите деца, които гостите подкрепиха по време на церемонията – Милка Георгиева (8 години, танци), Мила Станкова (15 години, балерина) и Анджелика и Матю Кръстеви (10 години, близнаци, спортни танци). А Димо Стоянов от група П.И.Ф. зареди публиката със своите акустични изпълнения на едни от най-популярните хитове на групата. Водещи на официалната част бяха актьорите Албена Ставрева и Явор Ралинов.

Наградите "Златно сърце" целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.