Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж

Френска модна марка избра парижки бездомник за първата си рекламна кампания, съобщи БТА.

Избраникът на бранда, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

Зъболекар настани на свои разноски бездомник в хотел

В продължение на две седмици мъжът ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

"Къси разкази": Бездомникът, който помага на бездомници (ВИДЕО)

Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре. Първото яке, произведено от фирмата, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица "Сен Пер", където живеел и Марко.

За ролята си на модел мъжът получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.