NOVA е официален партньор на инициативата на МЕТРО „Преоткрий България” – платформата, подпомагаща туризма в България

„Преоткрий България, за да я обикнеш!“ е и мотото на кампанията, която има за цел да подпомага туристическия бранш, като осигурява изцяло проверени хотели и ресторанти, предлагащи автентични продукти и качествена кухня. Изготвената е и напълно безплатна платформа https://preotkriibulgaria.bg/, която предлага бърз и лесен начин за намиране на най-изгодната оферта.

„MЕТРО инициира платформата „Преоткрий България“ с основната цел да даде бърз рестарт на туристическия бизнес в България като обедини усилията на всички бизнеси, институции и организации, които работят за това по-бързо хората да се върнат към ресторантите и хотелите“, пояснява Геогри Гърневски, ръководител стратегически проекти на МЕТРО.

Инициативата има за цел да подпомогне бизнеса, като осигурява потенциални клиенти и доверие у тези клиенти, че избират сигурно и проверено място. Един от основните акценти са и българските продукти.

„За българските производители на храна всъщност се отваря голям шанс през тази платформа да реализират продукцията си. Една от основните идеи е именно да свърже хотелиерския и ресторантьорския бранш с повече производители, за да обърнат те менюто си към родната продукция. Което е шанс в тази криза да се реализира повече българска стока. Това е и другият смисъл за иницииране на кампанията“, допълва Георги Гърневски.

COVID-19 изправи пред невиждано предизвикателство туризма, като това е и един от най-засегнатите сектори по света вследствие на пандемията. Най-важното за туристите е да се осигури пълната им безопасност.

Подкрепата за бизнеса в рамките на инициативата е доста сериозна. Тя е общ план за действие на няколко големи бизнес компании, генерирали над 1 милион лева. Средствата ще бъдат раздадени под различни форма на малките и средни бизнеси.

„Важно е да се каже, че цялата тази подкрепа идва, за да помогне на бизнеса и собствениците на ресторанти да предложат по-добра и по-изгодна услуга съответно на крайния потребител. За да може те да намалят цените си, да осигурят качествено обслужване и да предложат сигурност и защита за потребителите“, пояснява Георги Гърневски.

Възможността да преоткрием България идва в момент на световна криза. След ограниченията за пътуване в чужбина имаме шанс да се върнем и да опознаем природните забележителности на страната.

„В България има изключително красиви места, все още девствени плажове, нещо което ние много ценим – връзката с природата. Извън летния сезон обичаме да обикаляме цяла България – къщите за гости в планините, хотелчетата за релакс, да си направим масажчета, спа процедури и такива неща“, споделя актрисата Силвия Петкова, едно от лицата на проекта.

Подкрепата за туризма в трудните времена е важна, защото има много свързани индустрии в него. За всички, използващи платформата, освен че подпомагат бранша, ще имат възможност и да спечелят най-различни ваучери.

„Много важно за платформата е, че потребителите лесно могат да се ориентират кои са изгодните оферти и кои оферти им носят допълнителни награди. Защото в нея са вплетени и много допълнителни стимули – отстъпки и промоции. Например първите 5000 души, които резервират през платформата, получават ваучери за безплатно гориво. Много други, които резервират ресторант, ще получат отстъпка от сметката си в съответното заведение“, пояснява Георги Гърневски.

Повече за инициативата на МЕТРО „Преоткрий България” и платформата за подкрепа на туризма у нас, вижте на: https://preotkriibulgaria.bg/