Чрез фонда на стойност един милион лева Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо помогнаха на сто български компании

Te популяризираха дейността си пред широка публика и то в тежката икономическа ситуация около коронавируса. Кампанията започна на 13 май и само за пет дни събра над хиляда кандидатури. 100-те избрани компании получиха безвъзмездно излъчване на рекламна кампания в телевизионния ефир и в дигиталните активи от портфолиото на медийната група.

Борислав Георгиев е собственик на приключенски парк „Коколандия“ в София. Там всяко лято малки и големи могат да се отдадат на различни забавления – въжени мостове, стени за катерене и други игри на открито. Тази година обаче паркът не успява да отвори навреме.

"NOVA възможност за теб" помага на бизнеса

„Имахме три месеца без генериране на абсолютно никакви приходи. Нашият обект е сезонен и в края на зимата последваха три месеца пандемия. При нас се получиха на практика девет месеца студ и глад”, разказа собственикът на приключенския парк.

Попадат на „NOVA възможност за теб“ в точния момент, а чрез платформата успяват да достигнат до любителите на игри на открито и да ги привлекат отново.

„Това е много добра и мога да кажа съвсем навременна, хуманна инициатива от страна на NOVA. Пуснахме документи, попълнихме и бях много приятно изненадан, когато буквално една седмица по-късно се обадиха и казаха, че ние отговаряме на условията и сме избрани от тези сто фирми”, допълва Борислав Георгиев.

Фондът „NOVA възможност за теб“ - втори шанс за малкия и среден бизнес

Тежкият период се отразява и на Черноморието. Никола Нанчев е управител на семеен хотел „Св. Никола“ на плаж Каваците. Той също се обръща към кампанията „NOVA възможност за теб“ за помощ.

„Тази възможност е неповторима за нас, понеже ние сме малък бизнес и не можем да си позволим такава голяма реклама. Благодаря изключително много, от името на целия екип, защото това помогна не само пряко на нас, но и на нашите служители, на работните места, които успяхме да осигурим.”

Положителният ефект се забелязва, въпреки краткия срок.

„Търсенето към нас нарасна с около 700%, а резервациите – с над 250. За около месец, в периода между началото на юни и началото на юли”, споделя Никола Нанчев.

„Обратната връзка, която получихме от компаниите, участващи в нашата кампания „NOVA възможност за теб“, беше много положителна. Считам, че като национална, отговорна медия NOVA е длъжна да подкрепи малкия и среден бизнес в България. „NOVA възможност за теб“ е поредната инициатива на Нова Броудкастинг груп, с която показваме своята социална отговорност. Ние в NOVA вярваме, че само заедно можем да се справяме с трудните ситуации“, категоричен бе Николай Андреев, изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

Над 1000 фирми кандидатстваха за "NOVA възможност за теб"

Фондът „NOVA възможност за теб“ е поредната инициатива, с която Нова Броудкастинг Груп затвърждава позицията си на социално отговорна компания. В условията на извънредно положение NOVA подкрепи и стартира поредица от кампании в помощ на борбата с пандемията, сред които "Заедно" на служителите на компанията, както и "Дарителите" на Новините на NOVA.