Уеб порталът предоставя уникално собствено съдържание в реално време

Един от най-големите всекидневни вестници у нас – в. „Телеграф“, вече може да бъде открит и онлайн на www.telegraph.bg. Сайтът е комбиниран източник на актуална информация и съчетава в себе си опита на журналистическите екипи на в. „Телеграф“ и спортния всекидневник „Мач Телеграф“. Уеб порталът допълва информационното и аналитично съдържание в богато портфолио от сайтове на водещата дигитална медийна и технологична компания Нет Инфо, част от Нова Броудкастинг Груп.

„Дигиталната трансформация на в. Телеграф е важна стъпка в бъдещото развитие на медията и разширяването на нейната аудитория. Екипът на Нет Инфо има богат и дългогодишен опит в изграждането на разпознаваеми и уникални дигитални продукти. Благодарение на тяхното ноу-хау и професионален стандарт, www.telegraph.bg успешно бе присъединен към екосистемата от информационни сайтове на компанията“, коментира Дирк Геркенс, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп и директор „Програмиране, продукция и рекламни продажби“ на Юнайтед Медия.

В сайта потребителите могат да открият основните новини в категориите: България, Спорт, Светът, Здраве, Крими, Бизнес, Градът и Общество. Журналистите на в. „Телеграф“ предоставят актуална информация до максимално широка аудитория в реално време и чрез собствени разследвания, анализи, интервюта и коментари. Telegraph.bg търси още любопитни и развлекателни теми от всички аспекти на живота – лайфстайл, известни личности, изкуство, технологии, иновации и астрология.

„Най-тиражният вестник – „Телеграф“, в съчетание с лидера в спортната журналистка - „Мач Телеграф“, може да има само една цел в интернет пространството и тя е www.telegraph.bg да се превърне и в най-големия и влиятелен информационен портал у нас. Започваме уверено, защото знаем накъде сме тръгнали – към вниманието и сърцата на нашите читатели. Сайтът на „Телеграф“ ще предлага информацията бързо, обективно и без компромиси в качеството, а тепърва ще включваме и всички модерни инструменти на е-журналистиката, за да може освен обективна, информацията да достига до нашите потребители и по атрактивен начин“ – допълва Емил Спахийски, директор „Съдържание и бизнес развитие“ на „Вестник Телеграф“ ЕООД.

За в. Телеграф

Вестник „Телеграф“ е сред водещите печатни издания в България, който се разпространява на национално ниво. Той е всекидневникът с най-голям тираж в страната и заедно с "Мач Телеграф" са единствените, който излизат седем дни в седмицата. Атрактивният начин на поднасяне на информацията, широката палитра от новини и истории, допълнителните приложения и списания, които читателите получават като подарък, го превръщат в предпочитания ежедневник на пазара.

За Нет Инфо

Нет Инфо е българска дигитална медийна и технологична компания, част от Нова Броудкастинг груп, която достига до 86.41% от интернет потребителите в България, според данни на Гемиус за м. декември 2021г. В портфолиото на компанията са някои от най-големите и посещавани сайтове – АБВ Поща, Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, Gong.bg, Pariteni.bg и др., както и платформите за разпространение на уникално видео съдържание Vbox7 и NovaPlay – изключителен достъп до телевизионни сериали, риалити формати и предавания. Нет Инфо предоставя висококачествено съдържание, иновативни дигитални продукти и възможност за мобилност за потребителите във всеки един момент от ежедневието им.