Социалните предприемачи, които могат да направят живота на децата и младежите в България по-добър, могат да кандидатстват до 7 юни на www.nova.bg/promyanata

Започна деветото издание на ПРОМЯНАТА, най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп в партньорство с фондация Reach for Change България.

Ако считате себе си за социален предприемач, намерил решение на важен социален проблем за децата и младежите в България, ПРОМЯНАТА ви очаква. Повече информация за начина за кандидатстване, ще откриете на уебстраницата: www.nova.bg/promyanata, където може да попълните и онлайн формуляр до 7 юни.

За 8 години ПРОМЯНАТА е направила живота на над 200 000 български деца и младежи по-добър. Достигнала е до над 260 населени места и е подкрепила 92 социални предприемачи, като финалистите от предходното издание.

За девета година конкурсът ПРОМЯНАТА търси своите герои

„ПРОМЯНАТА ни даде възможност да направим по-ясен план, както бизнес, така и комуникационен план. Отне ни време и доста усилия да си промотираме идеята и да докажем, че си струва да ни изберат, но в момента сме супер благодарни за това“, споделят Деница Шилигарска и Ивелина Иванова от фондация „Децата и града“.

„Участието ни в ПРОМЯНАТА ни накара да мислим по-структурирано от финансова и маркетингова гледна точка“, допълва Николай Дунев от проект „Активна историческа карта“.

„Донесе ни повече видимост. Абсолютно си заслужава участието в ПРОМЯНАТА, защото получавате обратна връзка от хора, които имат опит“ се включва Иван Атанасов от фондация „Монети Академия“.

Виктория Величкова и Яна Липованска: Не се колебайте да кандидатствате за ПРОМЯНАТА

Финалистите ще бъдат петима и ще получат безвъзмездно финансиране, като сумата определена за победителя е в размер на 20 000 лв. Ще получат още обучения и консултации за развитие на бизнес модела си.

„В ПРОМЯНАТА сме готови отново да превърнем добрите идеи в силни бизнес модели. В името на децата и младежите на България, Нова Броудкастинг Груп ще помогне на новите финалисти и то не само с финансиране, но и ще ги популяризираме чрез медийните канали на компанията“, коментира Ани Салич, водещ на Новините на NOVA и посланик на „Промяната“.

„Условието е идеята им е да в някакъв етап на изпълнение и да има първи резултати. Обръщаме по-специално внимание върху теми като приобщаване, приобщаващо образувание, достъп до качествено образувание, достъп до услуги, дигитални решения…“, коментира Димитър Димитров, Изпълнителен директор на Reach for Change България.

Кандидатите ще преминат през осем кръга, като последният включва и среща с детско жури.

Кандидатстването в ПРОМЯНАТА става лесно чрез онлайн формуляр. Конкурсът е отворен както за юридически лица с нестопанска цел, така и за физически лица. Не се изискват допълнителни документи. Повече за критериите на конкурса, етапите на селекция и формуляра за кандидатстване вижте на www.nova.bg/promyanata

Информация за ПРОМЯНАТА

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-добро и сигурно бъдеще. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА е подкрепила 92 социални предприемачи и е помогна на над 200 000 деца и младежи, достигайки до над 260 населени места в страната. За приноса си в развитието на благотворителността и иновативния си подход, кампанията е отличена с 16 престижни награди. Всяка година Нова Броудкастинг Груп инвестира над 190 000 лв., за да може положителната промяна за децата и младежите на България да стане реалност.