Деца коментират актуални теми в публицистичното предаване, а до крайния срок за кандидатстване в конкурса ПРОМЯНАТА остават 7 дни

Публицистичното предаване “Пресечна точка” ще посвети изданието си на 1 юни на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА. На Международния ден на детето водещият Михаил Дюзев ще даде думата на три деца, за да чуе техния коментар на актуалните теми.

Александра (13), София (13) и Николай (12) ще споделят своята гледна точка за промяната, която искат да видят в света, както и за новините, които вълнуват обществото. Като част от детското жури на кампанията на Нова Броудкастинг Груп, те ще говорят и за социалното предприемачество и бъдещето на децата и младежите, които инициативата подпомага вече девет години, в партньорство с фондация Reach for Change.

Кандидатстването в деветото издания на ПРОМЯНАТА е отворено до 23:59 ч. на 7 юни на: www.nova.bg/promyanata. Социални предприемачи с дух и силна мотивация, които са намерили решение на важен социален проблем на децата и младежите в България (0-24 години), могат да кандидатстват като попълнят онлайн формуляр.

За девета година конкурсът ПРОМЯНАТА търси своите герои

В тазгодишното издание специално внимание се обръща на инициативи с фокус върху качественото образование и по-добри образователни постижения, заетост, достъп до услуги и дигитални решения. Социални предприемачи, работещи върху друг проблем на децата и младежите в България също могат да кандидатстват.

Виктория Величкова и Яна Липованска: Не се колебайте да кандидатствате за ПРОМЯНАТА

Конкурсът ще определи петима финалисти, а наградният фонд включва безвъзмездна финансова подкрепа, програма за развитие на капацитет, съобразена с индивидуалните им нужди, както и медийна подкрепа и  рекламен пакет на стойност 30 000 лв. в канали на Нова Броудкастинг Груп. Големият победител ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 20 000 лв., двама негови подгласници ще спечелят по 15 000 лв, а останалите двама финалисти – по 5 000 лв.

И тази година кандидатите ще преминат през осем етапа на селекция, сред които оценка от служители на Reach for Change и Нова Броудкастинг Груп и експерти от неправителствения, публичния и бизнес сектор, Акселератор на ПРОМЯНАTA, онлайн гласуване, среща с детското и възрастното жури на ПРОМЯНАТА.