ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България от 2014 година насам. Тя има за цел да подобри живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да осъществят идеите си на практика. Шестте издания на инициативата до момента дадоха шанс на двадесет и шест организации да развият своите идеи и да подкрепят над 200 000 деца и младежи от цяла България.

 

През 2020 година в Специалното издание на ПРОМЯНАТА Нова Борудкастинг Груп и Reach for Change България обединяват усилия и ресурси с ING, Аурубис България и NN България, за да подкрепят децата и младежите, най-тежко пострадали от COVID-19 кризата.

 

Всяка година Нова Броудкастинг Груп инвестира 190 000 лв. в инициативата и осигурява медийна подкрепа за всички финалисти, а служители на компанията стават ментори на социалните предприемачи, за да споделят бизнес опит и да им дадат стратегически съвети.

 

Мисията на фондация Reach for Change е да отключи силата на иновациите и предприемачеството, за да създаде по-добър свят за децата и младежите. Фондацията е основана през 2010 година в Швеция и до днес е подкрепила над 1000 социални предприемачи в своите Инкубатори в България и още 15 държави в Европа, Азия и Африка.

 

За последните шест години ПРОМЯНАТА получи четиринадесет отличия за своя принос в развитието на благотворителността и за иновативния си подход. Сред тях са голямата награда на Българския форум на бизнес лидерите за “Инвеститор в обществото”, наградата на Министерство на труда и социалната политика за “Социална иновация, свързана със социално включване”, награда от Национална мрежа за децата за “Кампания и социална иновация”, три пъти носител на наградата за “Най-устойчива дарителска кампания” на Български дарителски форум”, носител на наградата за “Доброволческа инициатива” на фондация “Лале” и Национален алианс за работа с доброволци, първо място в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел" на наградите на Българска асоциация на ПР агенциите. Важен е не само броят на наградите, а фактът колко различни организации и институции оценяват инициативата – от медии, през министерство/държавни институции и някои от най-големите НПО мрежи, до най-влиятелните бизнес и дарителски асоциации.