Големият победител и останалите четирима финалисти в конкурса ще спечелят място в Акселератора на ПРОМЯНАТА за период от шест месеца. Той включва:

 

Финансова подкрепа

Участниците в Акселератора получават съдействие в разработването на устойчив бизнес модел. Първата стъпка е осигуряването на начален капитал от 30 000 лв. за големия победител и по 10 000 лв. за останалите четирима финалисти.

 

Професионални съвети и насоки

Reach for Change България спомага за развитието на социалните предприемачи чрез обучения, индивидуални консултации и предоставяне на своите международно утвърдени инструменти за стратегическо планиране, измерване на социалния ефект и лидерство.  Професионалисти от Нова Броудкастинг Груп се ангажират като ментори на предприемачите в Инкубатора и им помагат с бизнес познания и стратегически съвети.

 

Общност и контакт с потенциални партньори

Никой не може да промени света сам – социалният предприемач трябва да привлече хора на своя страна. Ето защо участниците в Акселератора получават достъп до мрежата на ПРОМЯНАТА - корпоративни партньори (включително потенциални инвеститори, донори и други ключови контакти) и общността от социални предприемачи в програмите на Reach for Change в България и на още 3 континента.

 

Обществено доверие и медийно отразяване

Общественото доверие е ключов фактор за успеха на социалните предприемачи. Участниците в Акселератора ще получат медийната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп, за да бъдат техните проекти по-видими за бъдещи партньори, доброволци, дарителски организации и клиенти.

 

Финалистите в ПРОМЯНАТА ще получат интензивна медийна подкрепа по време на онлайн гласуването. То не е просто етап от процеса на селекция, а няколкоседмична медийна кампания, по време на която информацията за финалистите и дейностите им се разпространява в телевизионен ефир и в дигиталните медийни канали на Нова Броудкастинг Груп.

 

Петимата финалисти трябва да използват  2000 лв. от пълния грант, който ще получат, за  да инвестират в  популяризирането на своя проект по време на гласуването.

 

След края на онлайн гласуването, и петимата финалисти ще могат да се възползват от рекламна кампания за техните продукти и/или услуги в телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп на стойност 30 000 лв.