Петимата най-добри кандидати ще станат част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА.

Подкрепата, която ще получат включва:

 

Големият победител в конкурса ще получи 20 000 лв.

  • • 15 000 лв. под формата на нецелева финансова подкрепа

  • • 1 000 лв. за популяризирането на техните инициативи по време на онлайн гласуването

  • • 4 000 лв. за изработването на материали за рекламна кампания по каналите на Нова Броудкастинг Груп.

 

Двама от финалистите, събрали най-много гласове в етапа на онлайн гласуването, ще получат по 15 000 лв.

  • • 10 000 лв. под формата на нецелева финансова подкрепа

  • • 1 000 лв. за популяризирането на техните инициативи по време на онлайн гласуването

  • • 4 000 лв. за изработването на материали за рекламна кампания по каналите на Нова Броудкастинг Груп.

 

Останалите двама финалисти ще получат по 5 000 лв.

  • • 1 000 лв. за популяризирането на техните инициативи по време на онлайн гласуването

  • • 4 000 лв. за изработването на материали за рекламна кампания по каналите на Нова Броудкастинг Груп.

 

Това финансиране цели да помогне на финалистите да разработят устойчив бизнес модел и да популяризират своите инициативи.

За да помогне на финалистите да развият своят бизнес модел и да постигнат възможно най-голямо положително въздействие върху живота на децата, Reach for Change България ще осигури следната нефинансова подкрепа: обучения в Инкубатора на ПРОМЯНАТА и индивидуални консултации в периода ноември 2022 - март 2023 г. Подкрепата ще е базирана на индивидуалните нужди на всяка от организациите.

Финалистите получават достъп до мрежата на ПРОМЯНАТА - корпоративни партньори (включително потенциални инвеститори, донори и други ключови контакти) и общността от социални предприемачи в програмите на Reach for Change в България и още 15 държави на 3 континента.

Финалистите ще получат следната медийна подкрепа от Нова Броудкастинг Груп, за да станат по-видими за бъдещи партньори, клиенти, дарители и доброволци:

  • • Петимата ще участват в онлайн гласуване в периода 27 септември - 17 октомври, което ще определи кои трима финалисти да се борят за голямата награда. Онлайн гласуването е уникална възможност за получаване на голяма видимост и привличане на нови поддръжници и партньори. За да популяризира финалистите по време на гласуването, Нова Броудкастинг Груп организира интензивна медийна кампания, включваща заснемането на промо видеа за всеки от финалистите, а информацията за тях и дейностите им се разпространява в телевизионен ефир и в дигитални медийни канали на компанията.

  • • Петимата финалисти след включването им в Инкубатора ще получат рекламен пакет на стойност 30 000 лв., който включва и излъчване на рекламен спот в телевизионен ефир.

  • • Финалистите ще получат медийна подкрепа за отразяване на техните дейности в периода ноември 2022 - март 2023 г.

 

Изборът на победителя и финалистите ще премине през осем етапа – четения от доброволци, подбор на най-добрите заявки от експерти, интервюта със служители на фондация Reach for Change и мениджъри от Нова Броудкастинг Груп, Акселератор на ПРОМЯНАТА (интензивна обучителна и консултативна програма в 8 модула, всеки с продължителност от 1 ден) онлайн гласуване и представяне пред журитата на ПРОМЯНАТА.

Пълна информация за критериите и процеса на селекция, графика, правилата на конкурса и наградния фонд можете да намерите в Общите условия на ПРОМЯНАТА 2022.

За актуална информация за конкурса препоръчваме да следите страницата на ПРОМЯНАТА във Facebook.