За иниациативата

 

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България. Тя има за цел да подобри живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да осъществят идеите си на практика.

 

Четирите издания на инициативата до момента дадоха шанс на седемнадесет проекта да демонстрират реални резултати. С подкрепа от петото издание на конкурса нови петима социални предприемачи ще развият своите идеи как да направят бъдещето на българските деца по-добро и сигурно.

 

Нова Броудкастинг Груп активно включва своите служители в доброволчески четения, интервюта с кандидатите и финалното жури за избора на големия победител. В допълнение, компанията осигурява медийна подкрепа за всички участници в Инкубатора, а нейни служители се ангажират като ментори, за да споделят бизнес опит и стратегически съвети.

 

Фондация Reach for Change подкрепя социални предприемачи, които създават по-добър свят за децата в 17 държави на 3 континента – Европа, Азия и Африка. Фондацията е създадена през 2010 г. в Швеция от Kinnevik Group и Сара Дамбер и осъществява дейност в България от 2014 година насам. Повече за нейния подход  тук, а информация за социалните предприемачи, които фондацията подкрепя в България и в още 17 държави, има тук.

 

За последните четири години ПРОМЯНАТА получи тринадесет отличия за своя принос в развитието на благотворителността и за иновативния си подход. Сред тях са голямата награда на Българския форум на бизнес лидерите за “Инвеститор в обществото”, наградата на Министерство на труда и социалната политика за “Социална иновация, свързана със социално включване”, награда от Национална мрежа за децата за “Кампания и социална иновация”, два пъти носител на наградата за “Най-устойчива дарителска кампания” на Български дарителски форум”, носител на наградата за “Доброволческа инициатива” на фондация “Лале” и Национален алианс за работа с доброволци, първо място в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел" на наградите на Българска асоциация на ПР агенциите.  Впечатляващ е не само броят на наградите, а фактът колко различни организации и институции оценяват инициативата – от медии, през министерство/ държавни институции и някои от най-големите НПО мрежи, до най-влиятелните бизнес и дарителски асоциации.