Петимата най-добри кандидати -  един голям победител и четирима финалисти - ще спечелят място в Инкубатора на ПРОМЯНАТА 2018 за период между една и пет години. Той ще им предложи:

 

● Финансова подкрепа

Начален капитал от 30 000 лв. за големия победител и по 15 000 лв. за двамата финалисти с най-много гласове от онлайн гласуването. Това финансиране цели да помогне на участниците в Инкубатора да разработят устойчив бизнес модел и да гарантира първоначална финансова независимост.

 

● Професионални консултации, менторство и обучения

Reach for Change България спомага за развитието на социалните предприемачи чрез обучения, индивидуални консултации и предоставяне на своите международно утвърдени инструменти за стратегическо планиране, измерване на социалния ефект и лидерство.  Професионалисти от Нова Броудкастинг Груп се ангажират като ментори на предприемачите в Инкубатора и им помагат с бизнес познания и стратегически съвети.

 

● Общност и контакт с потенциални партньори

Участниците в Инкубатора получават достъп до мрежата на ПРОМЯНАТА - корпоративни партньори (включително потенциални инвеститори, донори и други ключови контакти) и общността от социални предприемачи в програмите на Reach for Change в България и още 16 държави на 3 континента.

 

● Медийна подкрепа и обществено доверие

Участниците в Инкубатора получават медийна подкрепа от Нова Броудкастинг Груп за отразяване на техните дейности, благодарение на която стават по-видими за бъдещи партньори, клиенти, дарители и доброволци.

 

Научете как финалистите от предишните четири издания на ПРОМЯНАТА се развиха и разраснаха благодарение на участието им в Инкубатора, като разгледате профилите им в секция Финалисти.

 

АКСЕЛЕРАТОР

Като част от процеса на селекция между 10 и 15 от най-добрите кандидати ще бъдат поканени в Акселератора на ПРОМЯНАТА и ще получат възможност да обогатят и развият проектите си, преди да продължат в следващия етап на конкурса. Акселераторът е двумесечна безплатна обучителна програма, чиято пазарна стойност е над 2000 лв. на човек.

 

Той ще помогне на кандидатите да:

  • Подобрят своето социално решение
  • Подобрят бизнес модела си
  • Подобрят начина, по който измерват своя социален ефект
  • Подобрят стратегията си за разрастване
  • Станат част от общност от селектирани социални предприемачи

 

“Акселераторът отваря очи. Изключително ефективен благодарение на умела комбинация от обучение, провокация, добри практики и съвместна работа от конкуренти. Развива и сближава, като пренася конкуренцията на едно по-здравословно ниво”

Бояна Коцева, ParaKids - победител в ПРОМЯНАТА 2016/2017

“Акселераторът е необходимият външен стимулатор и мотиватор, благодарение на който мислехме все по-градивно, конструктивно и структурирано за нашия проект, което в крайна сметка ни помогна да го развием.”

Участник в Акселератора през 2016 г.

Допълнителна информация за Акселератора можете да откриете в Общите условия на конкурса.

Кандидатите, преминали през Акселератора, продължават в съревнованието за място в Инкубатора на ПРОМЯНАТА.

 

МЕДИЙНА КАМПАНИЯ ЗА ПЕТИМАТА ФИНАЛИСТИ

 

Петимата финалисти ще участват в онлайн гласуване – тримата от тях, които получат най-много гласове, ще продължат към последния етап на конкурса. Онлайн гласуването не е просто етап от процеса на селекция – то е уникална възможност за получаване на голяма видимост и привличане на нови поддръжници и партньори.

 

За да популяризира финалистите по време на гласуването, Нова Броудкастинг Груп организира няколкоседмична интензивна медийна кампания. Заснемат се  промо видеа за всеки един от финалистите, а информацията за тях и дейностите им се разпространява в телевизионен ефир и в дигитални медийни канали на компанията. В четвъртото издание на ПРОМЯНАТА над 64 000 души се включиха в гласуването и подкрепиха своя фаворит сред финалистите.

 

Онлайн гласуването изисква от предприемачите да ангажират много активно своите общности и поддръжници. За да могат да проведат успешна комуникационна кампания, петимата финалисти ще преминат през специален обучителен модул по дигитален маркетинг, който ще им помогне да се подготвят за гласуването и да използват максимално ефективно ресурсите си. В допълнение всеки от тях ще получи микрогрант от 1000 лв., които да инвестира в  популяризирането на своя проект по време на гласуването.