Искаш да помогнеш за създаването на по-добър и справедлив свят, в който всяко дете ще има възможност да развие своя пълен потенциал, но не си социален предприемач?

Стани част от ПРОМЯНАТА, като дариш и по този начин инвестираш в развитието на предприемачите - финалисти в ПРОМЯНАТА!

Можеш да дариш по три начина:

1) Изпрати дарителски SMS с текст на латиница DMS PROMYANATA на номер 17 777. За абонати на Telenor, Mtel и VIVACOM цената на 1 SMS е 1 лв., а за потребители на предплатени услуги цената на 1 SMS е 1,20 лв. с ДДС.

2) Абонирай се и дарявай месечно 2 или 5 лв. за ПРОМЯНАТА през платформата DMS. Ето как: След като изпратиш дарителски SMS с текст DMS PROMYANATA на 17 777, системата ще върне отговор за направеното от теб дарение и ще те попита дали искаш да се абонираш за тази кампания. За да го направиш, трябва в рамките на 3 часа да върнеш потвърждаващ SMS с текст на латиница “DA“, с който даваш изрично съгласие да бъдеш абониран. Стойността на абонамента е 2 лв., като след две поредни дарения имаш възможност да преминеш към абонамент от 5 лв. ДДС не се начислява. Всеки абонат на Telenor, Mtel и VIVACOM може да се абонира само за една кампания. Повече информация за абонаментните дарения можеш да видиш тук.

3) Натисни бутона по-долу. Той ще те препрати към платформата за даряване DMS, където чрез виртуален ПОС терминал или Epay ще можеш да дариш онлайн желана от теб сума.

 

 

Събраните средства ще бъдат използвани за допълнителни грантове за социалните предприемачи – финалисти в ПРОМЯНАТА, които работят в една следните три сфери:

1) Иновации в образованието

2) Здравословен начин на живот за деца и младежи

3)  Подкрепа за деца в риск (деца с увреждания или специфични нужди, деца от проблемна семейна среда и институции, деца от маргинализирани групи)

Даренията ще им помогнат да развият и разраснат своите дейности и да подкрепят по-голям брой деца и младежи.

Какви социално-предприемаческите решения в тези три сфери реализират  финалистите в предишните издания на конкурса можеш да видиш в секция Финалисти.