Големият победител и останалите четирима финалисти в конкурса ще спечелят място в Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Той включва:

 

Финансова подкрепа

Участниците в Инкубатора получават съдействие в разработването на устойчив бизнес модел. Първата стъпка е осигуряването на начален капитал от 30 000 лв. за големия победител и по 15 000 лв. за двамата финалисти, с най-много гласове от онлайн гласуването.

 

Професионални съвети и насоки

Reach for Change България спомага за развитието на социалните предприемачи чрез обучения, индивидуални консултации и предоставяне на своите международно утвърдени инструменти за стратегическо планиране, измерване на социалния ефект и лидерство. Професионалисти от Нова Броудкастинг Груп се ангажират като ментори на предприемачите в Инкубатора и им помагат с бизнес познания и стратегически съвети.

 

Общност и контакт с потенциални партньори

Никой не може да промени света сам – социалният предприемач трябва да привлече хора на своя страна. Ето защо участниците в Инкубатора получават достъп до мрежата на ПРОМЯНАТА - корпоративни партньори (включително потенциални инвеститори, донори и други ключови контакти) и общността от социални предприемачи в програмите на Reach for Change в България и още 17 държави на 3 континента.

 

Обществено доверие и медийно отразяване

Общественото доверие е ключов фактор за успеха на социалните предприемачи. Участниците в Инкубатора ще получат целогодишна медийната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп, за да бъдат техните проекти по-видими за бъдещи партньори, доброволци, дарителски организации и клиенти.

 

Най-интензивна медийна подкрепа финалистите в ПРОМЯНАТА ще получат по време на онлайн гласуването. То не е просто етап от процеса на селекция, а няколкоседмична интензивна медийна кампания, по време на която информацията за финалистите и дейностите им се разпространява в телевизионен ефир и в дигиталните медийни канали на Нова Броудкастинг Груп.

 

Допълнително петимата финалисти преминаха през специален обучителен модул по дигитален маркетинг и микрогрант от 1000 лв., които да инвестират в популяризирането на своя проект по време на гласуването.

 

Научи как проектите на финалистите от първите четири издания на ПРОМЯНАТА се развиха и разраснаха благодарение на участието им в Инкубатора, като разгледаш профилите им във Финалисти.