ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България. Тя има за цел да подобри живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да осъществят идеите си на практика.

Нова Броудкастинг Груп инвестира всяка година над 190 000 лв. в инициативата. В допълнение, компанията включва активно своите служители в процеса на селекция и като ментори, осигурява медийна подкрепа за всички участници в Инкубатора.

Мисията на Фондация Reach for Changе е да отключи силата на иновациите и предприемачеството, за да създаде по-добър свят за децата. Фондацията е основана през 2010 година в Швеция и до днес е подкрепила над 1000 социални предприемачи в своите Инкубатори в 15 държави в Европа, Африка и Азия.

Петте издания на инициативата до момента дадоха шанс на двадесет и три организации да демонстрират реални резултати. Заедно те осигуриха по-добро и сигурно бъдеще за над 100 000 деца и младежи в България.

С подкрепа от шестото издание на конкурса нови петима социални предприемачи ще развият своите идеи. Те ще спечелят място в Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Той ще им предложи:

● Финансова подкрепа

Начален капитал от 30 000 лв. за големия победител и по 15 000 лв. за двамата финалисти с най-много гласове от онлайн гласуването.

● Професионални консултации, менторство и обучения

Reach for Change България предоставя на финалистите индивидуални консултации и инструменти за стратегическо планиране, измерване и управление на социалния ефект и разрастване. Професионалисти от Нова Броудкастинг Груп се ангажират като ментори и помагат на финалистите с бизнес познания и стратегически съвети.

● Общност и контакт с потенциални партньори

Участниците в Инкубатора получават достъп до мрежата на ПРОМЯНАТА - корпоративни партньори, експерти, социални предприемачи.

● Медийна подкрепа и обществено доверие

Участниците в Инкубатора получават медийна подкрепа от Нова Броудкастинг Груп за отразяване на техните дейности, благодарение на която стават по-видими за бъдещи партньори, клиенти, дарители и доброволци.

Повече информация за ПРОМЯНАТА вижте в Общите условия на конкурса.