94% от жените с деца ползват имейл всеки ден, за да поддържат връзка с приятели, като това е предпочитаният начин за контакт пред писането на sms-и и телефонните обаждания...

Интернет прави живота на майките по-удобен, помагайки им да се справят с изискванията на работното място, грижата за семейството и ежедневния им живот.

Това показва проучване на Microsoft Advertising за поведението на майки в глобалната мрежа.

От пазаруването онлайн до организирането на финансите и предоставяне на съвети за младите майки, интернет помага с практическа информация и емоционална подкрепа във всеки един ден от живота на жените с деца.

Изследването показва, че рекламодателите имат множество възможности да достигнат до аудиторията на майките.

94% от жените с деца ползват имейл всеки ден, за да поддържат връзка с приятели, като това е предпочитаният начин за контакт пред писането на sms-и  и телефонните обаждания. 44% от майките ползват инстантни месинджъри (като Windows Live Messenger). Този начин на комуникация е по-популярен сред работещите дами.

Онлайн забавленията също са основен канал за достигане на майките в уеб пространството: 63% от тях гледат онлайн видео и 53% играят онлайн игри.

Мрежата има водеща роля, когато става дума за пазаруване. 62% от онлайн майките редовно купуват стоки за домакинството, а 48% от тях проверяват  и сравняват цените преди да направят покупка.

 

Thinkdigital е изключителен партньор на Microsoft Advertising за Югоизточна Европа и е най-голямата дигитална медийна мрежа в Югоизточна Европа, по отношение на аудитория и рекламни приходи.

 

Thinkdigital предлага услуги, които позволяват на рекламодателите и маркетинг специалистите да работят със специфичните си целеви групи ефективно, като в същото време увеличават постъпленията на уеб страниците публикуващи реклами, които са част от мрежата на Thinkdigital.