БДЖ не разполага с онлайн връзка между гарите в страната

Билет за влак без информация дали ще можеш да седнеш в купето. До този абсурд в БДЖ се стига при поредното забавяне на системата за електронни билети в компанията. Онлайн платформата е трябвало да бъде завършена преди две години, но е отложена за пореден път. 

По темата

Гарата във Враца, ще пътуваме за Плевен. Искаме билет със запазено място. Служителката на касата отговаря, че не знае колко места вече са продадени от други гари. 

В 21 век гарите в БДЖ нямат връзка помежду си. Има проект за връзка, за който е платено, но системата още не е факт. 

Онлайн връзка между гарите е трябвало да има още преди 20 години. Световната банка дава средства, които потъват. През 2012 със ситемата се заема фирма Ай Би Ес България". Поради неизпълнение на проекта се стига до съд. През 2014 следва нов опит. Обявена е обществена поръчка за 890 000 лева. Година след това е трябвало БДЖ да е онлайн. Две години по-късно системата е готова, но не и въведена в експлоатация - че ще седнете във влака ви гарантира само билет, закупен от начална гара - като Централна гара в София. 

Въпреки че няма връзка между гарите у нас, от БДЖ забавят проекта, за да включат в системата и продажба на международни билети. 

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.