Проектът популяризира родните митове и легенди

Анимация срещу емиграция. Млади аниматори се връщат у нас, за да развиват българската анимация. Проектът "Златната ябълка", който популяризира родните митове и легенди, събра нужните средства за първия пилотен епизод. 

По темата

За разлика от нас, филми с дракони и елфи в Шотландия и Ирландия носят милиони печалба от реклама и привличат милиони туристи.

Младият екип на „Златната ябълка” цели да съхрани народното ни творчество по един модерен начин и да съживи анимационната индустрия у нас.

Станислав Цветков напуска Кипър, за да работи и обучава аниматори за проекта.

„Чужденците не знаят за нашите битове, култура, митове и легенди и това е повече от прекрасна реклама за България”, казва той.

Не само реклама, а и начин да бъде съхранен шареният и необятен български фолклор. Ако искате да помогнете на творците, можете да намерите начините на сайта на „Златната ябълка”  www.goldenappleseries.com.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.