В академията могат да влязат и участници без готова идея, но с мотивация за развитие в областта на иновациите

Най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп ПРОМЯНАТА продължава да вдъхновява с проектите си още млади предприемачи. Този път - в подкрепа на организацията "Иновация в действие". Така младежи с интерес в областта на иновациите ще имат възможността да видят как се развива една бизнес идея и да се научат от тези, които вече са успели да го направят.

Крум и Симона Крумови са финалисти в ПРОМЯНАТА, където получават ценни знания и умения и смятат да ги предадат на участниците в петото издание на "Академия за иновации".

"В областта на иновативното образование посланик на "Иновация в действие" в това издание ще бъде проектът "Керът", които разработват карти за игра и учене. Те вкарват поколението в една обща игра, чрез която малките учат" - разказа Цветелина Танева от "Иновация в действие". 

В академията могат да влязат и участници без готова идея, стига да имат мотивация за развитие в областта на иновациите и да са готови да платят такса "сериозност". Всяка година в академията иновации кандидатстват над 250 млади хора, а 100 от тях влизат в работилниците в различните категории. Наградите са свързани с придобиване на още знания и умения като курс по мениджмънт в чужбина. 

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за пета поредна година партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 35 000 деца и младежи от цялата страна.