Тези от тях, които се възползвт от инструментите на социалните мрежи, ще спечелят дългосрочно, посочи Мартин Попов

„Политиците у нас все по-често търсят начини да се възползват от социалните мрежи и от интернет. Те обаче не трябва да се сещат за комуникацията с потребителите само преди избори". Това коментира собственикът на дигитална агенция Мартин Попов.

Според него някои от политиците ни използват само един или два канала за комуникация, а в интернет има много повече възможности.

ПР експерт: Имиджът на всеки политик е такъв, какъвто би се харесал

„Задължението на всеки един политик е да бъде публична личност и да комуникира във всички канали, където са неговите гласоподаватели. Управляващите трябва да се възползват от Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube. В момента обаче всички политици са се фокусирали само във Facebook и поведението им е като че ли е повече пасивно. Този политик, който се възползва от инструментите на социалните мрежи, ще спечели дългосрочно”, допълни Попов.

Facebook няма да проверява за достоверност публикациите на политици

„За мен е важно да има градивна критика към конкурентите от страна на политиците, а не да се действа по стария начин – да се плюят взаимно и да не се казва каква ще бъде промяната. Според мен това вече не работи”, обобщи Мартин Попов.

Повече гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.