Пътните полицаи заложиха на привлекателни дами с къси поли

С горещ календар КАТ – Враца посрещна новата 2020-а година. Пътните полицаи заложиха на привлекателни дами с къси поли в борбата за безопасност на пътя.

„Изучете добре и най-строго спазвайте правилата за движение!”. Призивът е на КАТ-Варна по повод настъпването на 1966-та година.

Алекси Кесяков помни добре тези времена. В системата на МВР е от 71-ва. До днес.

„Това са част от календарите и други фактически нагледни материали, които пътната полиция по различна инициатива издава със стремеж да повлияе на участниците в движението. Тези, които го видят, да си променят поведението и отношението към проблема безопасност”, разказва Алекси Кесяков, бивш шеф на КАТ.

ЗАРАДИ ЛОШОТО ВРЕМЕ: Затварят границата с Гърция в неделя

Отношението към пътната безопасност тогава има връзка с началството. Докато е дългогодишен шеф на КАТ, Кесяков учи служителите си, че те са част от интелигенцията и от тях зависи как ще ги възприемат. Без капка ирония.

С настъпването на 2020-а година Кесяков възприема календара на КАТ – Враца отново без ирония.

„Млади дами, хубави дами са сложили полицейска шапка и палки и съпричастно участват в контрола за движение. Аз ги възприемам като отношение на обществото към проблема безопасност”, допълва Кесяков.

Друг бивш шеф на Пътна полиция е на мнение, че няма нищо лошо в съчетанието катаджия и разголени красиви жени.

„Винаги календарите на пътна полиция са ... с чувство за хумор направени, със самоирония. Няма случай, в който някой да е закъсал, някой да е спукал гума, да има някакъв проблем с автомобила и пътния полицай да не окаже помощ...  особено, ако това е младо, хубаво момиче”, обяснява Богдан Милчев, бивш шеф на Пътна полиция – София.

За специалистите в рекламата календарът за 2020-а е събрал на едно място всички стереотипи – бърз автомобил, фетиши и нещо класическо за Враца - скали.

„Има много лесни подходи да се направи по-качествен и по-стойностен.  Може например да си снима целият екип на полицията във Враца. Така и в крайна сметка да се покаже едно по-човешко лице”, казва Георги Малчев, маркетинг експерт.