Най-романтичното предаване в телевизионния ефир с успешен първи сезон

NOVA затвърди позицията си на новатор на българския пазар и през пролетния сезон, налагайки новия и непознат до този момент у нас риалити формат - „Един за друг“. Само за няколко месеца той се превърна в предпочитан от зрителите в активна възраст в съботно-неделния праймтайм. Забележителен бе и резултатът, който постигна грандиозният финал на предаването. Според данните на пийпълметричната агенция „ГАРБ Межърмент България“ финалът е проследен от 38,4% от зрителите в активна възраст, което е с близо 10 пункта повече от дела на втората по гледаемост телевизия по същото време. В най-напрегнатите минути от състезанието над един милион зрители бяха пред екраните, в очакване на развръзката.

В продължение на 12 седмици 12 двойки преминаваха през различни предизвикателства, изпитвайки силата на любовта си. Продължителността на последното, най-важно и трудно състезание за трите двойки финалисти надхвърли рекордните 4 часа, в които участниците стоически преминаха през всички капризи на времето в изпитанието „Четири сезона“. Прецедент в историята на предаването беляза заключителното предизвикателство и победители в първия сезон на формата станаха не една, а две двойки, като всяка от тях спечели половината от натрупаната си сума от игрите до момента.

Тази пролет най-романтичното и позитивно предаване в българския телевизионен ефир спечели вниманието на над 35% от аудиторията в активна възраст, а делът на конкурентната медия е с около 11 пункта по-нисък, средно за периода на излъчване. За целия сезон зрителите (Всички 4+), до които достигна предаването са средно по 1,7 млн. на епизод, отчита пийпълметричната агенция „ГАРБ Межърмент България“.

По време на сезона „Един за друг“ се нареди и сред най-търсените заглавия онлайн. Google Analytics регистрира над 1,5 милиона видеогледания на предаването в платформите на „Нова Броудкастинг Груп“.