Компанията подкрепи дейността на Българския червен кръст, Фондация BCause и Каритас България

Производителят на NIVEA - Beiersdorf, ще дари сума в размер на 60 000 лева в подкрепа на дейността на три местни организации в битката с COVID-19. Сумата ще бъде разпределена по равно между Българския червен кръст, Фондация BCause и Каритас България. Дарението е част от международна програма за подкрепа, инициирана от Beiersdorf AG, като част от политиката на компанията “Care Beyond Skin” (Грижа отвъд кожата). Кампанията “Care Beyond Skin” изразява отдадеността на компанията отвъд основния й бизнес – грижата за кожата - и увеличаване приноса към обществото и планетата.

Румяна Ковачева, Marketing Team Leader на NIVEA за България: „Кризата с COVID-19 беляза абсолютно всички сфери на живота и напълно преобърна ежедневието ни. Като международна компания, чиято основна философия винаги е била да осигурява грижа – за семейството, за кожата, за околната среда, наша мисия е да се погрижим и да подкрепим най-уязвимите в този труден момент. Това са хората в неравностойно социално положение, които в момента разчитат на дейността на доброволческите организации.“

Общата сума от 60 хиляди лева ще бъде разпределена по равно към всяка от трите организации, които активно помагат за преодоляване на пандемията с COVID-19.

  • Българският червен кръст обяви Национална благотворителна кампания „Заедно срещу коронавируса“ в подкрепа на битката с COVID-19. Дарените средства се използват за осигуряване на консумативи и апаратура за лечебните заведения, както и предпазни средства за медицинския персонал. Beiersdorf България дарява 20 000 лева за кампанията #ЗАЕДНОСРЕЩУКОРОНАВИРУСА.
  • Фондация BCause организира активна кампания за подпомагане на хора и организации със спешни нужди при кризата с COVID-19 в България, на която Beiersdorf също дари 20 000 лева. Дарените средства се използват за осигуряване на хуманитарна помощ, подслон, лични предпазни средства и подкрепа от специалисти към нуждаещите се.
  • Каритас България е неправителствена организация, чиято основна дейност е подкрепа на самотни или бездомни възрастни хора. В момента на кризата с CОVID-19 възрастните са най-уязвимата група в обществото поради крехкото им здравословно състояние, но и поради наложената социална изолация. Каритас България осъществява пряка подкрепа на възрастни и бездомни хора от цялата страна, като им осигурява продукти от първа необходимост, подслон, директна подкрепа от медицинските сестри, социалните помощници и доброволците на организацията. Beiersdorf подкрепя спешната помощ срещу коронавирус на Каритас с дарение от 20 000 лева.

Международна програма за подкрепа от Beiersdorf

В края на март Beiersdorf AG обяви своята международна програма за подкрепа в борбата с COVID-19. Компанията предостави 50 милиона евро за подпомагане на кризисното управление, особено в епицентровете на заразата, но също така и в региони със слаби обществени здравни системи и инфраструктури. Beiersdorf ще работи с международни организации и местни власти, за да осигури възможно най-добрия принос за хората в нужда.

Незабавните мерки на Beiersdorf включват:

  • Международно дарение от 1 000 000 литра дезинфектант. Beiersdorf пренасочи дейността във фабриките си на пет континента към производство на дезинфектанти.
  • Дарение в размер на най-малко 5 000 000 продукта за грижа за кожата и ръцете на NIVEA за медицинския персонал по целия свят, чиято кожа в момента е изложена на особен стрес.
  • Директна финансова подкрепа за глобални и местни НПО, които са партньори на концерна Beiersdorf и самите те са изправени пред големи предизвикателства.
  • Подкрепа към личните дарения на служителите на компанията към международни организации за помощ по целия свят и удвояване на даренията направени от тях.

За Beiersdorf AG

Beiersdorf AG е водещ доставчик на иновативни и висококачествени продукти за грижа за кожата с повече от 135 години опит в този пазарен сегмент. Компанията, със седалище в Хамбург и персонал от около 20 000 души по целия свят, е част от водещия германски фондов индекс DAX. През фискалната 2019 г., Beiersdorf реализира продажби от над 7,6 милиарда евро. Продуктовото портфолио на Beiersdorf се характеризира със силни, водещи в международен план марки за грижа за кожата и тялото, в това число и NIVEA - най-голямата световна марка за грижа за кожата, Eucerin, Hansaplast и La Prairie. Със своите иновативни и висококачествени продукти, те впечатляват милиони хора по света всеки ден. Други известни марки като Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro и Coppertone допълват богатото портфолио. Изцяло дъщерното дружество tesa SE, също водещ световен производител в своя бранш, снабдява индустрията, търговията и потребителите със самозалепващи се продуктови и системни решения.