Вижте какво разказаха пред NOVA клиентът, сигнализирал за казуса, както и собственикът на заведението

Клиент на заведение на плажа заплати такса от 6 лева, за да се храни седнал на плажа.

„Разбрахме, че трябва да платим таксата в момента, в който ни донесоха сметката. Преди това не бяхме предупредени. Табелите с информация за това не бяха поставени на видими места”, разказа Християн Георгиев -  клиент на заведението, който сигнализира за случая в социалните мрежи.

Той е категоричен, че преди такава такса на е била събирана. „С оглед на всичко, което направиха тази година държавата и бизнесите, подобно нещо не е нормално”, категоричен е Георгиев.

Таксувало ли е заведение хората на плаж, обявен за безплатен?

„В тази сфера на бизнеса сме от 10 години. Вече трета поредна година сме на плаж „Нестинарка”. Най-важното за нас в бизнеса е коректността към клиентите. Когато клиент получава някаква услуга, той трябва да е запознат с нея. Затова сме разположили на видими места табели за цената на барбароните”, заяви собственикът на заведението Диян Тунджев.

Според него персоналът предупреждава всеки за цената на барбароните.

„Всеки бизнес се подчинява на някакви финансови правила. Ако някой няма възможност да плати тези барбарони, ние му предлагаме да бъде настанен на другите места в заведението, за които не се заплаща нищо”, каза още Тунджев.

Още по темата гледайте във видеото.

За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.