Семейство твърди, че от управата на хотела са ги обиждали и заплашили

Семейство решава да отиде на почивка за 1 седмица на нашето Черноморие, резервирана през онлайн платформа за намиране на хотели. Гостите остават изключително недоволни и оставят негативен отзив в сайта, след което биват намерени и заплашвани по телефона.

Охранител на комплекс край морето не допуснал семейство до плажната ивица?

Заради пандемията тази година Ирена и съпругът й решават да прекарат отпуската си на Българското Черноморие. По думите им, почивката им се превръща в разочарование заради лошите условия и обслужването в хотела.

Когато Ирена написала в платформата за резервации негативен отзив за престоя си в хотела, тя едва ли е предполагала, че ще стане жертва на обиди и заплахи.

„Ситуацията е такава - в хотела още с влизането няма кой да те посрещне, температура не се мери, всичките предписания тотално не се спазват.  Оттам насетне беше пълна ескалация на подобни неща”, разказва Ирена.

НА ХОТЕЛ ПО ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЯ: Какви са мерките и правилата?

„Ако нещо се е случило неприятно към тази жена, аз поднасям своите извинения, но мисля, че в случая вината също е немаловажна от нейна страна. Това, което разбрах от персонала, е, че тя е била неадекватна и хората по всяка вероятност са реагирали в някой момент”, каза Кирил Анзов - собственик на веригата хотели.

Ирена твърди, че при една от неприятните ситуации, камериерките са нахлули в стаята й без предупреждение. Версията на управата на хотела, се оказва различна, дори напълно противоположна. Според недоволната клиентка на хотела, мястото в момента е рисково, тя твърди, че веднага е подала сигнал към РЗИ, за да бъде направена проверка.

Още по темата гледайте във видеото.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.