За това сигнализираха техните родители

Родители подадоха сигнал до NOVA, че децата им често пътуват прави в претъпкан автобус, за да отидат на училище в Костенец. Освен това, превозвачът, който има сключен договор с учебното заведение, не издавал касови бележки. Недоволните са подали сигнал до няколко институции, включително до Националната агенция по приходите.  

Спазват ли се противоепидемичните мерки в БДЖ?

„Много често се случва автобусът да се счупи. Децата трябва да се прехвърлят в друг. Случвало се е да платим предварително карта за автобус и да не получим документ за това. Внесохме жалба до НАП. От фирмата заявиха, че не могат да издават касов бон на всяко дете", обясниха родителите.

„Училището има договор с фирма „Шанс 75-80”. Средствата се заплащат лично от родителите. Моят ангажимент е свързан само с това дали автобусите са технически изправни", каза в ефира на "Здравей, България", каза Захаринка Кусарова, директор на СУ „Св. Климент Охридски”. 

Повече гледайте във видеото

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.