Разделителните системи на първокласните пътища у нас не отговарят на изискванията, добави той

Трагедията на АМ „Струма” нямаше да бъде с такива размери, а загиналите нямаше да са толкова много, ако вместо мантинела от такъв нисък клас на пътя имаше бетонна предпазна ограда. Това заяви в ефира на „Твоят ден” председателят на Асоциацията на пострадалите при пътностранспортни произшествия Владимир Тодоров. По думите му 95 % от разделителните системи на първокласните пътища у нас са мантинели, а трябва да са бетонни огради с много по-висока степен на задържане.

„Автобусът е намалил скоростта, водачът е ударил спирачки, минал е няколко метра, след което е спукал гума. Превозното средство е тръгнало към средната разделителна мантинела, тя се къса и автобусът минава зад нея. В предната част избухва пожар, хората не могат да излязат от там. Задната врата пък е блокирана от мантинелата”, обясни той.

Продължава разследването на трагедията на магистрала "Струма

Владимир Тодоров коментира още, че причините, довели до трагичния инцидент вероятно са комплексни.

ВСИЧКО ЗА ЖЕСТОКАТА КАТАСТРОФА НА АМ "СТРУМА" ЧЕТЕТЕ ТУК

За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУКiOS (Apple) ТУК и HUAWEI AppGallery ТУК.