Стартира и онлайн магазинът lotus-sport.bg

Историята на бранда

Lotus Sport стартира своята дейност през 2007 г. като малък семеен бизнес с един физически магазин в гр. Плевен. Първоначално започва продажбата на outlet артикули, внасяни от чужбина, а в последствие бизнесът се разраства и стартира партньорство с фирмите вносители за България на световни брандове като Nike, Puma, Lacoste, Converse и adidas. С нарастване интереса на потребителите към електронната търговия през 2015 г. стартира и онлайн магазинът lotus-sport.bg.

Конкурентоспособнст, задържане и растеж

Ние от Lotus Sport успяваме през годините, защото подбираме продуктите си така, че да отговарят на изискванията на нашите клиенти за удобство, качество, уникалност, модерен дизайн, иновативност и актуалност. Гарантираме за качеството и произхода на предлаганите стоки. Отношението ни към всеки наш клиент е специално и индивидуално, затова сме сред лидерите на пазара в Плевен, а вече се утвърждаваме и като онлайн търговец. Непрекъснато се стремим да се развиваме, подобряваме и да разширяваме асортимента на предлаганите продукти. При нас може да откриете всичко необходимо за една спортна или ежедневна визия – облекло, обувки и аксесоари за малки и големи. За нас е изключително важна оценката на потребителите, тъй като това ни показва върху какво още трябва да работим, тя ни дава сила и мотивация за още по-голям успех.

Макроикономически фактори и отражението им върху бизнеса

Случващите се кризи в глобален аспект неминуемо дават отражение и върху бизнесите със спортни стоки. Най-съществено това е свързано с транспорта, доставките и цената на продуктите. Тя се увеличи средно с 10%, но това засега не е резултат предимно от военния конфликт между Русия и Украйна и енергийната криза, а най-вече от затварянето на фабрики и заводи поради Ковид кризата. Локдаунът доведе до невъзможност за 100% изпълнение на предварително направените поръчки от търговците в цял свят, съответно преразпределение на стоката по пазари, забавяне на доставките, увеличаване на цените и канселиране на продуктови линии. Основните причини за по-високи цени на крайния продукт са бавното възстановяване на бизнесите в Китай, намаления капацитет на производство и липсата на суровини, проблемът с доставките и по-високите разходи за транспорт на продуктите. За щастие можем да кажем, че към момента това не се отразява на търсенето на потребителите на спортни стоки и то остава високо и в условията на инфлация.

Устойчивост чрез рециклиране

Изменението на климата се отразява на всички нас, затова трябва да се стремим към опазване на околната среда и планетата. Спестяването на енергия е много значим фактор, защото изразходването ѝ изисква консумация на ограничените природни горива и генерира емисии на многобройни замърсители на въздуха и водата. Стъпките по веригата за доставка на рециклирани материали на индустрията, включващи събиране, преработка и транспортиране, обикновено костват по-малко енергия, отколкото тези за доставка на първични материали, включващи добиване, рафиниране, транспортиране и преработка. Допълнителни количества енергия се спестяват и в резултат на факта, че влизащите в процеса на производство рециклирани суровини най-малко веднъж вече са претърпели преработка.

Това са и причините предлаганите от нас марки да имат специално разработени екологични серии обувки, дрехи и аксесоари с минимум 20% рециклирани материали. Някои от суровините се добиват чрез преработване на вече използвани стоки, други от пластмасови бутилки, които се сортират, почистват, нарязват и превръщат в прежда, която по-късно се използва за създаване на продукти. Това е пътят към устойчиво бъдеще.

№1 в света - Nike

Най-големият производител на спортни облека, обувки и аксесоари в света е Nike. Това е и най-харесваната, предпочитана и популярна спортна марка сред онлайн и офлайн потребителите.

Ние от Lotus Sport се радваме, че можем да предложим на клиентите си голямо разнообразие от най-актуалните колекции дрехи, обувки и аксесоари на марката за спорт и свободно време.

Все повече хора използват спортните стоки и за ежедневието си, за да им е удобно, комфортно и приятно. За тази цел има специално разработени от Nike серии от продуктовата категория Lifestyle/Sportswear. Голяма част от тези потребители купуват и стоки, специално предназначени за спорт, с които тренират. Има и потребители, които използват изцяло 

специализираните серии само за спорт. Те са разработени с уникални технологии според необходимостта от подкрепа за различните видове спорт – фитнес/тренировка, бягане, тенис, баскетбол и т.н.

 

 

Причината за големия успех - Air технологията

Защо Air постига толкова голям успех? Защо тази технология бележи истинска революция в спортния свят и превръща Nike в първенец и гигант в продажбата на спортни стоки? Отговорът на тези въпроси се крие в начина, по който работи Air механизмът. На практика технологията се състои от въздух под налягане в здрава, но гъвкава възглавничка, която се интегрира в междинната подметка на маратонките, под петата, в предната част на обувката при пръстите или и в двете зони. Тя осигурява повече гъвкавост и усещане за пружиниране по време на движение. Идеята е обувката да поема цялото напрежение при натиск от страна на крака. С всяка направена стъпка въпросните възглавнички с въздух поемат енергията от създаденото напрежение и веднага след това я освобождават. Резултатът е максимален комфорт за крака и невероятно усещане за гъвкавост на движенията. 

Представяме някои от най-продаваните модели, както и интересни факти за създаването и технологията им:

  • NIKE AIR FORCE 1 – създадени през 1982 г. с названието на президентския самолет. Те са първите баскетболни обувки с технологията Nike Air. Произвеждат се в нисък, среден и висок вариант. Използват се както за спорт, така и за ежедневието. В днешно време това е един от моделите, който перфектно се комбинира освен с предлаганите от Nike облекла, но и с дънки, панталони и рокли. Той е емблема на днешната мода.
  • NIKE AIR MAX 270 - Обувката стартира продажби през 2018 г. Тя беше наречена "270" заради 270 градуса видимост във въздушната част и е вдъхновена от моделите Air Max 93 и Air Max 180. Air Max 270 е първият модел създаден изцяло за ежедневието. Тогава това е обувката с най-висока Air камера и в комбинация с пяната в междинната подметка предоставя незаменимо омекотяване. Bootie конструкцията им позволява оптимално прилягане към крака и повече комфорт, а дизайнът е изчистен и вдъхновен от обувките за бягане на Nike.
  • NIKE AIR MAX 90 - създадени през 1990 г., оттам и името. Те са третото попълнение към семейството на Air Max колекцията. Моделът продължава доброто име на предшествениците си. Дори благодарение на него, марката се изкачва до нови висоти в сферата на модата. Nike Air Max 90 носи със себе си стил и по-впечатляващ дизайн, съчетаващ повече цветове.
  • NIKE AIR VAPORMAX - пуснат на пазара през 2017 г. е първата обувка Air Max, която не използва пяна или гума в междинната и външната подметка. Моделът измества традиционния дизайн на подметките и на негово място използва няколко изцяло кухи въздушни капсули, които не са свързани помежду си и са разположени в различни зони според това къде естествено би попаднал кракът на потребителя.
  • NIKE REACT – от 2017 г. е специално разработена революционна технология за обувки за бягане. Това е пяна, създадена с цел е да се намалят нараняванията, свързани със спортуването. Nike React предоставя значителен напредък във всички измерения на омекотяването: намаляване на удара, възвръщане на енергия, лекота и издръжливост.
  • NIKE WAFFLE – създадени през 1974 г. в отговор на търсене на обувка, която да се представя добре върху изкуствени повърхности, като подобрява сцеплението с терена и допринася за сигурност и стабилност по време на тренировка или ежедневието. Името и идеята за създаване са инспирирани от машината за домашно приготвяне на вафли – гофретник.

Други известни и харесвани серии обувки са Nike Crater, Nike Air Max 95, Nike Air Max 97, Nike Air Max Genome, Nike Air Max 2090, Nike Air Max 2021, Nike Air Zoom, Nike Blazer, Nike Flex, Nike Huarache и Nike Pegasus. От най-популярните колекции в облеклото на марката са Nike Tech, Nike Air, Nike Jordan, Nike Repeat, Nike NPC, Nike Flex Vent Max, Nike Club, Nike Gym Vntg, Nike AOP.

№2 в света - adidas

Компанията е създадена през 1949 г. от Адолф Даслър. Запазени марки на фирмата са популярните 3 линии и логото с 3-те листа- растението Trefoil, което символизира олимпийския дух. Брадндът, също като Nike, разработва дрехи, обувки и аксесоари както за професионални спортисти, така за любители, аматьори и градското ежедневие.

Едни от най-популярните колекции обувки и дрехи на марката са adidas Boost, adidas Terrex, adidas Originals Superstar, adidas Originals Stan Smith, adidas X9000, adidas Camo, adidas FI, adidas D4GMDY, adidas CB, adidas SL, adidas SST, adidas 3S.

#3 в света - Puma

Puma е основана отново през 1949 г. от братът на Адолф – Рудолф Даслър. Това се случва след като двамата претърпяват разрив в отношенията си и се разделят. Подобно на Nike и adidas, Puma също създава дрехи за спорт и свободно време. Предимството пред другите 2 марки е отличната лайфстайл визия. Сред най-харесваните серии на бранда са Puma Evostripe, Puma Modern, Puma HER, Puma Classics, Puma ESS, Puma DownTown, Puma Ferrari, Puma BMW, Puma MAMGP, Puma RS, Puma X-Ray, Puma Nitro, Puma Mayze.