NOVA като работодател

Семейството на Нова Броудкастинг Груп се развива изключително динамично и предлага голямо разнообразие от телевизионни канали, радио станции, уебсайтове, дигитални платформи и печатни медии. Нова Броудкастинг Груп е една от най-големите мултиплатформени, медийни и технологични компания в България, част от United Media, член на водещия телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа - United Group.

NOVA е българска национална телевизия, създадена през 1994. Много от най-обичаните и уважавани български журналисти и водещи започват кариерата си в NOVA. Ако искаш да бъдеш част от компания, която е новатор в програмирането и пионер в налагането на международни формати у нас, подкрепя българските филми и сериали, ангажира се с различни обществено значими проекти, предоставя силна и качествена публицистика и развлекателна продукция, очакваме те! Портфолиото от телевизионни канали включва още: NOVA NEWS, KINO NOVA, NOVA SPORT, DIEMA, DIEMA FAMILY, TheVoice, Magic TV. Първият премиум платен спортен пакет на пазара DIEMA XTRA осигурява богато спортно съдържание в общо 4 канала: DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, DIEMA SPORT 3 и TRACE SPORT STARS, а абонаментната стрийминг платформа PLAY DIEMA XTRA гарантира неограничен достъп до каналите на живо и в HD качество. Предоставяме необятни кариерни възможности в различни области, който можеш да разгледаш в секция “Отворени позиции”.
Нет Инфо е българска дигитална медийна и технологична компания, част от Нова Броудкастинг Груп. Създадена през 1998 година, днес достига до над 80% от българските интернет потребители, според данни на Гемиус. В портфолиото на компанията са някои от най-големите и посещавани сайтове – АБВ Поща, Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Sinoptik.bg, Edna.bg, Gong.bg, Pariteni.bg и др., както и платформите за разпространение на уникално видео съдържание Vbox7 и NovaPlay – изключителен достъп до телевизионни сериали, риалити формати и предавания. Нет Инфо предоставя висококачествено съдържание, иновативни дигитални продукти и възможност за мобилност за потребителите във всеки един момент от ежедневието им. В Нет Инфо можеш да откриеш кариери за програмисти и уеб разработчици, дигитален маркетинг и онлайн реклама, и редактори. Разгледай възможностите в секция “Отворени позиции”

През 2007 година стартира излъчване на радио The Voice. Аудиторията обхваща слушатели от 18 до 34 години. Форматът на радиото е Contemporary Hit Radio (радио за съвременни хитове).

Радио "Витоша" официално стартира януари 1991 г. Музикалният формат и присъствието на емблематични радиоводещи гарантират широк кръг слушатели – активна градска аудитория на възраст между 25 и 45 години. Целта на медията е да бъде интерактивна и модерна, следвайки модела на европейска радиостанция.


Magic започва излъчването си през 2001 година като радио „Атлантик“, а от април 2010 година променя името си на Magic FM. Радиостанцията е ориентирана към аудитория на възраст между 25 и 54 години. Станцията с най-добрата музика от последните 4 десетилетия.

Медията стартира преди 30 години в Пловдив и прераства в национална мрежа от станции в големите градове на България. Тя е една от първите радиостанции, които бележат началото на частното радиоразпръскване в страната.

Радио "Веселина" е сред лидерите на радиопазара и достига до слушатели на възраст от 20 до 50 години. Радио "Веселина" излъчва поп-фолк хитове и балканска музика, както и поп и естрада.



Вестниците „Телеграф“ и „Мач Телеграф“ се разпространяват на национално ниво всеки ден от седмицата. Атрактивният начин на поднасяне на информацията, широката палитра от новини и истории, ги превръщат в предпочитаните ежедневници в България. От началото на 2022 година те могат да бъдат открити и онлайн на www.telegraph.bg. Уеб порталът е комбиниран източник на актуална информация и съчетава в себе си опита на журналистическите екипи на двата вестника.

Ако мечтаната работа за теб е в радио или вестник, ще се радваме да се присъединиш към нас.