Кой допуска претоварване и неизправни влакове по линиите и къде отиват парите за държавния железопътен превоз на товари?

Марин Николов разказва за масовото надвишаване на извънредния труд на машинистите в БДЖ за района на София – близо 40 хиляди часа, което е двойно над допустимото по закон. Разследването в Темата на NOVA тази неделя разкрива как при липсата на пари за назначаването на машинисти в железниците има заплати за… футболисти. И как БДЖ плаща хиляди левове за ремонти на локомотиви, които след броени часове или дни отново се повреждат.

СЛЕД РАЗСЛЕДВАНЕ НА NOVA: Транспортният министър разпореди проверка в БДЖ РАЗСЛЕДВАНЕ НА NOVA: Стотици часове извънреден труд и заплати за футбол в БДЖ

"От данните, които събрахме се налагат съмнения, че парите от джоба ни за железопътен превоз се разпределят нецелесъобразно. БДЖ няма средства за заплати за машинисти, няма и за ефективна охрана, но има пари за служители – футболисти и за десетки ремонти на локомотиви, от които машините отново излизат повредени", коментира разследващият журналист на NOVA Марин Николов.

Кой допуска претоварване и неизправни влакове по линиите и къде отиват парите за държавния железопътен превоз на товари? Отговорите тази неделя в Разследване в Темата на NOVA, 19.20 ч., веднага след централните новини.