Сред критиките има и такива за липса на медикаменти за онкологично болни хора

Над 9000 жалби и сигнали са подадени през миналата година на горещата линия на здравното министерство. Най-често пациентите се оплакват от обслужването в болничната и доболничната помощ.

Друг сериозен проблем е даването на пари под масата например, принуждаване към избор на екип, предоставяне на дарения на болниците, неуточнени цени на медицинските консумативи.

Немалка част от хората са изразили недоволството си от непрофесионално отношение на лекарите и медицинския персонал към пациентите и от отказан достъп до медицинска помощ.

Сред изнесените случаи има такива, които се отнасят до липса на достатъчна информация за лечението на пациентите и възможните рискове, както и за липса на медикаменти за онкологично болни хора. Критики има и към работата на ТЕЛК – основно по отношение на сложните процедури и неспазване на сроковете. Всички тези сигнали са разгледани от специалистите в здравното министерство.