Китайските производители са убедени в липсата на конкуренция в тази сфера

Напразни ли са огромните инвестиции в сектора на електрическите превозни средства от германските производители, включително "Мерцедес", BMW и "Volkswagen", през последното десетилетие? Голяма част от автомобилните компании в Китай вярват, че традиционните германски марки не могат да се конкурират с китайските производители.   Според вътрешните планове "Мерцедес" имаше за цел да постигне повече от 20% от продажбите си с изцяло електрически коли през 2023 г. Базираната в Щутгарт компания обаче успя да постигне дял от едва 12% доставени алектромобила от приблизително 2 милиона продадени миналата година. Предвид това темпо изглежда нереалистично за традиционния немски производител да достигне изцяло електрически продажби до 2030 г.

Губи ли китайската автомобилна индустрия германските си спонсори   След вълна от критики, ръководителят на "Мерцедес" - Ола Келениус, слага край на своята цялостна електрическа стратегия и я намалява наполовина.   До края на това десетилетие съотношението в продажбите на хибридните електромобили може да достигнат най-много 50%, но това не означава, че западните компании са се отказали.

От Югославия до Южна Африка - коя е любимата кола на поколения по цял свят (ВИДЕО)

“Всеки в индустрията ще потвърди, че тя е готова, желаеща и способна да следва този ритъм за по-голямата част от автомобилите”, коментира експертът Питър Финтл.   Повече гледайте във видеото. То е част от предаването „Ускорение” на „Дойче веле”, което се излъчва всеки понеделник от 14:30 ч. по NOVA NEWS. Не пропускайте материалите на „Дойче веле” и в ефира на „Събуди се” по NOVA всеки уикенд.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase