Вижте какво се случи със сервитьора и сметката

В ресторант на клиент погрешка била сервирана бутилка червено вино на стойност 4 500 паунда.

От Hawksmoor Manchester заявиха в Туитър, че се надяват клиентът да се е насладил на вечерта, след като му е била дадена бутилка Chateau le Pin Pomerol от 2001 година.

Ресторантът посъветва служителя, който е допуснал грешката, да не забравя „подвига“ си.

В поста в Туитър се съобщава, че "еднократни грешки се случват" и "ние те обичаме така или иначе".

To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night - hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway 😉

— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019

Посланието на ресторанта предизвика вълна от забавни реакции в Туитър, включително "трябва да отидем в Манчестър".

Други похвалиха заведението за това, че не „ е яхнало метлата“ по отношение на сгрешилия служител.

По-късно от ресторанта публикуваха снимки на двете бутилки вино и написаха: "Те изглеждат доста подобни, нали?". От снимките ясно се вижда, че етикетите им изобщо не си приличат.

THEY LOOK PRETTY SIMILAR OK?! 😉 pic.twitter.com/JWFW81cbe8

— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019

Според онлайн ръководството за дегустация Cult Wines, само 500 каси от това вино са направени.

Реколтата от тази година е описана като прибрана с "огромно усилие", добавяйки: "Неговият дълбок рубинен /лилав / пурпурен цвят е съпроводен от необикновен парфюм от ликьор от касис, черешов ликьор, сливи, карамел и сладък тост."

Все още не е ясно колко е платил клиентът за бутилката.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни.  За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.