Първият епизод от новия сезон на предаването затвърди лидерската позиция на Нова

Вторият сезон на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт „Кошмари в кухнята” се завърна триумфално в ефира на Нова, затвърждавайки лидерската позиция на медията. 

По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, сблъсъкът на шеф Манчев с проблемите в пернишки ресторант е гледан от 30.9% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), които са били пред телевизионния екран по това време (20:58-21:56). Втората в класацията телевизия отчита дял от аудиторията от 26.9%, в същия часови интервал. „Кошмари в кухнята” отчита най-висок резултат и сред младата аудитория (18-34 години) – 30.4% от гледалите по това време са го предпочели, докато следващата телевизия събира около 26%.

През изминалата вечер за първи път „Кошмари в кухнята” по Нова и MasterChef по bTV се изправиха в пряка конкуренция за зрители в един и същ часови интервал (21:30-21:56). Резултатите показват категорично надмощие за предаването на Нова – 44% повече зрители в активна възраст са гледали „Кошмари в кухнята”. Нова е привлякла 33.6% от гледащите телевизия в посочения интервал, докато с кулинарното предаване по bTV са останали 23.3%.

Първия епизод от новия сезон на „Кошмари в кухнята” можете да гледате в NovaPlay тук