Новите филмови заглавия във „Великият понеделник” и още информация за кампанията ще откриете на официалната Facebook страница на KinoNova
Марк Зукърбърг доказа, че е един от властелините на интернет пространството и има 500 милиона приятели, след като филмът за него - „Социалната мрежа”, спечели онлайн гласуването в петата седмица на кампанията „Великият понеделник” по KinoNova. Драмата на режисьора Дейвид Финчър изпревари друга биографична лента „С пълна газ”, в която се разказва за противоборството между двама от най-великите пилоти във Formula1 Джеймс Хънт и Ники Лауда, както и криминалната комедия с участието на Джулия Робъртс и Ник Нолти - „Обичам неприятности”.
В най-демократичната телевизионна кампания, която се завърна с трети сезон, зрителите имат възможност да бъдат истински кино повелители и да избират филма на седмицата. Седмичната награда за най-запалените киномани е тениска с уникален дизайн, а голямата награда в края на кампанията е два двупосочни билета до Париж.
Новите филмови заглавия във „Великият понеделник” и още информация за кампанията ще откриете на официалната Facebook страница на KinoNova.