Новото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA търси най-перспективните социални предприемачи за четвърти път

В Деня на детето, 1 юни, NOVA своя ефир на децата. Обявен беше и старта на четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп - ПРОМЯНАТА. Обичаната телевизионна игра “Семейни войни” се включи в подкрепа на инициативата децата на България, като покани две доказали се в играта семейства.

Отборите на семейство Темелакиеви и семейство Базитови обединиха сили, за да преборят въпросите, които този път бяха зададени на 100 деца. На играчите им се наложи да си спомнят как са мислили когато са били на 10 години, а това се оказа, че не е толкова лесна задача. Въпреки това, двата отбора показаха, че ако играят заедно, няма как да не спечелят. Така те събраха сумата от 5000 лева, която ще бъде предоставена на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп - ПРОМЯНАТА.

Ако имате идея, която може да подобри живота на българските деца, станете част от ПРОМЯНАТА и кандидатствайте до 18 юли тук: https://nova.bg/promyanata/apply.

Редактор: