Кой допуска претоварване и неизправни влакове по линиите и къде отиват парите за държавния железопътен превоз на товари?

Марин Николов разказва за масовото надвишаване на извънредния труд на машинистите в БДЖ за района на София – близо 40 хиляди часа, което е двойно над допустимото по закон. Разследването в Темата на NOVA тази неделя разкрива как при липсата на пари за назначаването на машинисти в железниците има заплати за… футболисти. И как БДЖ плаща хиляди левове за ремонти на локомотиви, които след броени часове или дни отново се повреждат.

По темата

"От данните, които събрахме се налагат съмнения, че парите от джоба ни за железопътен превоз се разпределят нецелесъобразно. БДЖ няма средства за заплати за машинисти, няма и за ефективна охрана, но има пари за служители – футболисти и за десетки ремонти на локомотиви, от които машините отново излизат повредени", коментира разследващият журналист на NOVA Марин Николов.

Кой допуска претоварване и неизправни влакове по линиите и къде отиват парите за държавния железопътен превоз на товари? Отговорите тази неделя в Разследване в Темата на NOVA, 19.20 ч., веднага след централните новини.