Кампанията помага на момичетата в тийнейджърска възраст да открият отговори на въпросите, които ги тревожат

“Когато бях на 16, не знаех…” е поредната инициатива на Loveguide - финалисти в първото издание на ПРОМЯНАТА, най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, реализирана съвместно с фондация Reach for Change. През 2015 г. Николета Попконстантинова стартира Loveguide като онлайн платформа за здравно и сексуално образование, а през 2016 г. започна и YouTube канал и часове в рамките на “Час на класа“ в цялата страна.

“За първи път решихме да направим нещо, което е встрани от сексуалното и здравно образование. Това е една кампания, с която да вдъхновим и да дадем малко повече увереност на тийнейджърите. Много често при тях възникват и въпроси, които са свързани със самочувствие или дори кариерно развитие и, разбира се, за връзки, отношения и най-вече за любов. Затова решихме в “женския месец” март помолихме 16 жени да изпратят своето послание към своето към своето 16-годишно Аз”, разказват Николета Попкостадинова и Надя Здравкова от Loveguide.

Заедно, чрез вдъхновяващите истории на любими актриси, певици, модели и телевизионни водещи, те дават ценни съвети и повече увереност на българските момичета в най-трудната възраст - тийнейджърските години. Сред известните имена, които се включват в инициативата са актрисите Весела Бабинова, Луиза Григорова, Силвия Петкова и Алиса Атанасова. От музикалната сцена участват Прея, Михаела Филева, Мила Михова, Йоко, Петя Алекса, Маги Джанаварова, Нора Караиванова и Рут Колева. Съвети към тийнейджърите дават още водещата на Прогнозата за времето на NOVA и модел Нора Шопова, модната блогърка Ванина Ханджийска, популярните в YouTube Теодора Цончева и Християна Пенева от Айде.бг. 

“Опитахме се да съберем интересни жени от различни области в живота, но най-популярни сред тийнейджърите са музикалните изпълнители и актрисите. В тези години не винаги имаш приятели, които да ти дадат ценен съвет, още по-малко го търсиш от родителите и учителите, а имаш толкова много въпроси.”, споделят организаторите на кампанията.

През целия месец март в социалните мрежи и онлайн каналите на Loveguide ще се въртят заснетите видеа с посланията на известните жени, като Надя и Николета се надяват в кампанията да се включат и много други, които също да разкажат своята позитивна история на днешните тийнейджъри.

Повече за Loveguide можете да откриете на сайта на платформата https://loveguide.bg/, както и на Facebook страницата им https://www.facebook.com/loveguidebg/