Чрез него се обработват задълженията на клиентите

Минимум грешки в сумите, които дължим на столичната „Топлофикация“ - тази заявка дадоха от дружеството в сряда. Причината е новият софтуер, с който вече се обработват задълженията на клиентите в София.

 

„Голямата разлика е, че ако преди в „Топлофикация” всичко се записваше на един тефтер от Втората световна война, сега всичко това е цифровизирано, всичко се следи от съответните софтуери. На всеки един служител може да му се потърси сметка, ако не си е свършил работата“, обясни за Новините на Нова Стоян Цветанов, изпълнителен директор на „Топлофикация“.

 

Дружеството вече има и телефон за клиенти, на който можем да се оплакваме, ако има някакви проблеми с парното - 0 700 11 111. Само за две седмици близо 9000 души са потърсили информация от центъра за обслужване. 

 

Още по темата гледайте във видеото.