Това заяви маркетинг директорът на Нова ТВ и член на журито на наградите Effie

Effie награждава идеите, които работят. За да спечелите награда, трябва да имате предизвикателство и цели, които да постигнете, да си направите стратегия, идея. Трябва да реализирате идеята, трябва да си изберете медийни канали, в които да я реализирате и да постигнете резултати. Резултатите трябва да ги докажете с изследвания. Те са 30% от оценката”, обясни за „Здравей, България” изпълнителният директор на Effie България Мариана Брашнарова. 


Поводът за разговора са успешните реклами и шестото издание на наградите за ефективност на рекламата.


„Рекламата е като всяка друга инвестиция – трябва да се търси възвръщаемост. Ако тя е ефективна, постигнатите резултати трябва да са по-високи или поне равни на инвестицията. Понякога много нискобюджетни реклами могат да са много ефективни спрямо вложените средства и обратното – високобюджетните реклами да не са ефективни”, коментира Василиса Младенова – директор бизнес развитие в „New Moment New Ideas” и  дългогодишен член на журито.


Маркетинг директорът на Нова телевизия и член на журито на наградите Effie Ани Ангелова заяви, че няма универсална формула за успеха и че всички участници трябва да намерят механизмът, който да доведе до успех.


Влияе ли действително кризата на рекламния бизнес и кои са предизвикателствата пред него гледайте във видеото.