15-членното жури от специалисти не постигна консенсус

 

Представители на медиите, туристическият бранш, маркетолози и PR експерти не избраха ново туристическо лого на България

 

Още по темата

Тайното гласуване на 15-членното жури премина през два етапа. При първия вот бяха получени седем гласа „въздържал се“, седем гласа за варианта, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България (Вариант 1), и един глас за предложения логотип с изображение на лъв (Вариант 2). 

 

При повторното гласуване, при което шест от членовете на журито подкрепиха първото предложение, а останалите деветима се въздържаха от гласуване. Така не бе излъчен победител в конкурса за нов туристически символ на страната.

 

По време на обсъжданията бяха представени и резултатите от публичното гласуване на сайта на Министерството на туризма, според което повече от 751 от гласувалите също подкрепят варианта, който залага на шрифтовата символика.

 

Припомняме, че се предвиждаше избраният победител да бъде поканен да изработи brand book за използване на логото на стойност 10 000 лв.