Оле Мале, Сингъл Степ и Маргаритка са социалните предприемачи, които ще се борят за голямата наградата, а победителят ще стане ясен на 12 февруари

С рекордните 64 060  гласа приключи онлайн гласуването в четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство в фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА. След изключително оспорвана надпревара в продължение на три седмици финалистите, които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са Оле Мале, Сингъл Степ и Маргаритка.

Оле Мале - проект на Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова, е платформа в подкрепа на майките на деца с увреждания, която популяризира ръчния им труд, осигурявайки им финансова независимост, както и по-добро качество на живот – за тях и децата им.

Сингъл Степ е проектът на Иван Димов и Николета Габровска, който подкрепя младежи от ЛГБТИ („лесбийки, гей, бисексуални, транс и интерсекс“) общността, техните родители и приятели в процеса на самоосъзнаване, разкриване и утвърждаване на сексуалната им ориентация.

Маргаритка е инициативата на Виктория Величкова и Яна Липованска, която цели да осигури висококачествено музикално и 3D видео съдържание на български език за най-малките деца (0-5 г.), както и музикални детски площадки на открито.

На 12 февруари тримата финалисти ще имат възможността да представят проектите си пред жури, което включва представители на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change. Освен тях социалните предприемачи ще трябва да убедят и детското жури на конкурса, че техният проект е най-добрият. Двете журита ще вземат окончателно решение кой ще бъде големия победител в ПРОМЯНАТА тази година. Той ще бъде обявен на официална церемония на 12 февруари вечерта и ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000 лв., а всеки от другите двамата финалисти - по 15 000 лв.

Допълнително и петимата финалисти в конкурса тази година (Оле Мале, Маргаритка, Сингъл Степ, Живот на килограм и MindHub) стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на почти 36 000 деца и младежи от цялата страна.