Близо милион и двеста хиляди зрители проследиха грандиозния финал на шоуто снощи

Любимото шоу за преобразявания на българската публика приключи своя шести "златен" сезон с изключителен успех сред зрителите в България. От старта му през февруари до снощния грандиозен финал "Като две капки вода" беше предпочетено от 38,2% от зрителите пред телевизорите в България (4+), а разликата в аудиторния дял спрямо втората по гледаемост телевизия – бТВ, по същото време е 59% или повече от 14 пункта повече в полза на NOVA. Делът на шоуто сред активното градско население на възраст 18-49 години е близо два и половина пъти по-голям от съдържанието на бТВ по същото време - с 46,6% аудиторен дял шоуто е абсолютен фаворит сред тази аудиторна група.                                                                                             

Особено голям интерес "Като две капки вода" предизвика сред активното градско население (18-49 г.) и сред зрителите на възраст 18-34 години. Около 50% от зрителите от всяка от двете аудиторни групи избраха да са с тричасовото шоу, което допринесе за почти три пъти по-висок дял по това време спрямо конкурентната телевизия.

Средно близо милион и двеста хиляди зрители (4+) проследиха финала на "Като две капки вода" - грандиозното шоу привлече 45,4% от зрителите пред екраните, което е с над 27 пункта повече от аудиторния дял на бТВ по същото време. В най-гледаните минути близо милион и половина проследиха своите любими звездни имитатори.

Безспорен е интересът и на активното население в България на възраст 18-49 години - 50,5% от зрителите от тази аудиторна група предпочетоха "Като две капки вода", а предимството на NOVA е очевидно - почти 3,5 пъти по-висок дял от бТВ по същото време. Около и над 50% аудиторен дял шоуто постигна и сред останалите посочени аудиторни групи. Особено се отличават зрителите от активното градско население с 53,6% аудиторен дял и над 39 пункта разлика спрямо втората по гледаемост телевизия.

Шестият "златен" сезон на "Като две капки вода" е най-гледаният и най-предпочетеният от 2014 г. досега. Шоуто е най-гледано и с най-висок дял сред активното население в България на възраст 18-49 години от всички развлекателни продукции, излъчвани от 2014 г. досега. Епизодите от шести сезон са най-предпочитаните от всички епизоди от предишните сезони от 2014 г. досега, както от всички зрители (4+), така и от активното население на възраст 18-49 години.

Над 4 милиона са онлайн видео гледанията на шести сезон в платформите на Нова Броудкастинг Груп.